2011. szeptember 28., szerda

A verseny véget ér

Hozzátok szólok most harcostársaim, kikkel megannyi csatát megvívtam Azeroth földjén!

Lassan egy éve már, hogy újra az oldalatokon küzdöttem s 4 hónapja, hogy versenyről-versenyre vezettelek benneteket. Viktor távozását követően igyekeztem összetartani a csapatot, eventek és egyedi összecsapások megszervezésével színesíteni a felhozatalt.
Ezen idő alatt 3 teljesen új paklit sikerült megépítenem, és versenygyőztessé felfejlesztenem őket, mely eredményekhez nagyban hozzájárultak a veletek folytatott tesztelések, ötletelések. Ezek a későbbiekben felbecsülhetetlennek bizonyultak.
Nem egy olyan személy van közöttetek, akit a barátomnak nevezhetek, büszkeséggel töltött el, hogy a versenyszervezőtök lehettem! Viszont, ahogyan semmi sem tart örökké, úgy nekem sincsen tovább maradásom. Az élet olyan lehetőséget sodort elém melyről vétek volna lemondanom, mégha olyan áldozatot követel is, mint a tőletek vett búcsú.
Természetesen fogtok még hallani rólam, ahogyan az is biztos, hogyha a városban járok el fogok látogatni a versenyekre, de mint állandó résztvevő megszűnök létezni.
Hatalmam Alfonzra száll, mostantól ő fogja levezényelni az összecsapásokat, megszervezni a beosztást, dönteni a vitás kérdésekben. Biztos vagyok benne, hogy jó vezéretek lesz, és döntésem helyesnek fog bizonyulni!

Ha valaki ellen a Greench fog csatába vonulni... vagy békét hoz a csatatérre egy Utópia... netán Ossus lép a színre... jussak eszetekbe.:)

Minden jót Harcosok!
Üdvözlettel, Bodnár Balázs

3 megjegyzés: