2011. május 26., csütörtök

Örökség

Üdv minden kártyásnak!

Mint azt bizonyára észrevettétek a Boss hiányzott pár elmúlt versenyről. Ennek magánéleti okai vannak, annyit mondanék csak erről, hogy több és jobb lett az életem :) Ebbe viszont jelenleg a kártya nekem sem időben sem pedig pénzben nem fér bele már.
.
Az elmúlt 3 évben (ki hinné, hogy már ennyi!) sikerült felépítenünk a wow tcg debreceni közösségét, amire és rátok játékosokra, akik most is játsszátok igazán büszke vagyok! Örülök, hogy a versenyszervezőtök lehettem!
Ám ezzel nincs vége...
Örökségem, jóbarátomra Bodnár Balázsra száll, ezentúl ő fog titeket vezetni Azeroth ködös ösvényein és véráztatta harcmezőin át ( vagy a mekis szeméthegyeken túlra :D ).
Biztos vagyok benne, hogy lesz ugyanolyan jó, ha nem jobb vezetőtök mint én voltam. Hivatalos versenyszervezőként mostantól az ő szava lesz a wowtörvény ebben a városban. :)
Azért azt nem mondom, hogy ne számítsatok esetleg véletlenszerű feltűnésemre :D Eladó lapok tekintetében pedig továbbra is kereshettek, most a kínálat is nagyobb lett (Boss Netes Boltjában újabb akciós lehetőség!).

Minden jót!
Boss/Viktor

1 megjegyzés: