2010. december 20., hétfő

Winter Veil verseny a Fórumban!



Dec. 23.-án Csütrötökön 14:30-tól Winter Veil versenyt tartunk a Fórumban!
A nevezés ingyenes!
Minden nevező kap egy ilyen foilos lapot:



Valamint minden nevező kap egy Achievement kód-ot, amit egyszer majd fel lehet használni, ha a Cryptozioc elárulja a titkát(elvileg jövő hónapban) :) .
Minimum egy fordulót mindenkinek játszania kell (azért jó lenne becsülettel végigtolni), puszira, egy meccses feladásra nem adunk lapot.
A verseny győztese és egy véletlenszerűen kisorsolt játékos Winter Weil playmatot kap!
Itt az ideje kimozdulni a gépek mögül kiskockák! :D

11 megjegyzés:

  1. Én már ott ülök a fórumban és várom a csütörtök délutánt. :D

    VálaszTörlés
  2. JEE véégre valami verseny :D:D:D ott a helyem

    VálaszTörlés
  3. Egy többrétegű "terítő", felül szövet, alul gumi. Ha azon játszol nem lesz ganés a kártyád egy koszos asztaltól mondjuk.
    Ez pl egy olyan playmat, ami a nyeremény lesz:

    http://sphotos.ak.fbcdn.net/hphotos-ak-ash2/hs560.ash2/148230_1629489708807_1583535719_31421298_6992263_n.jpg

    VálaszTörlés
  4. én mondjuk szomorúnak tartom h csak a versenyre jönnek emberek... nem kell személyesnek venni és megsértődni sem kell, de én itt töröm magam, h hétvégenként vendéget tudjak fogadni szerény hajlékomban, ennek ellenére 2 emberke jár...

    VálaszTörlés
  5. Több popcorn jut nekünk... xD

    VálaszTörlés
  6. Alfonz 3 emberke jár, mert már többször voltam én is :)

    VálaszTörlés
  7. Szeretnék elnézést kérni, de nekem kell valami motiváció ahhoz hogy kimozduljak a gép elől :SD

    VálaszTörlés
  8. Motiváljon az, hogy csak később lesz szemrákod a gépezéstől :D

    VálaszTörlés
  9. De akkor agyrákom lesz a gondolkodástól :S

    VálaszTörlés